Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Alfa Romeo 156 sportwagon 932_ max zatížení PN do 990 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Alfa Romeo 156 sportwagon s motory 1.6 16V T.SPARK (932A4), 1.6 16V T.SPARK. (932B4100), 1.8 16V T.SPARK (932A3), 1.8 16V T.SPARK (932B31__), 1.9 JTD (932.B2B00), 1.9 JTD (932B2), 1.9 JTD (932B2B, 932B2C), 1.9 JTD (932BXE00), 1.9 JTD (932BXE00, 932BXN00), 1.9 JTD 16V (932BXE00), 2.0 16V T.SPARK (932A2), 2.0 16V T.SPARK (932B21__), 2.0 JTS (932BXA), 2.0 JTS (932BXD00, 932BXD01) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 990 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Alfa Romeo |
Model: | 156 sportwagon |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 932_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA + RA coilover struts |
Karoserie: | kombi |
Kód: | 13215001 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.6 16V T.SPARK (932A4), 1.6 16V T.SPARK. (932B4100), 1.8 16V T.SPARK (932A3), 1.8 16V T.SPARK (932B31__), 1.9 JTD (932.B2B00), |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1598, 1747, 1910, 1970 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 09/1997- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 77-122kW |
Zatížení přední nápravy: | do 990 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 980 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!