Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Abarth 500c / 595c / 695c 312_ max zatížení PN do 830 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Abarth 500c / 595c / 695c s motory 1.4 (312.AXD1A), 1.4 (312.AXF1A, 312.AXF11, 312.AXD1A), 1.4 (312.AXY1A, 312.AXY11), 1.4 (312.AXZ1A), 1.4 Abarth a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 830 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 10-40 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Abarth |
Model: | 500c / 595c / 695c |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 312_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kabriolet |
Kód: | 13240021 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.4 (312.AXD1A), 1.4 (312.AXF1A, 312.AXF11, 312.AXD1A), 1.4 (312.AXY1A, 312.AXY11), 1.4 (312.AXZ1A), 1.4 Abarth |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1368 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 08/2007- |
Snížení přední nápravy: | 30-60 mm |
Snížení zadní nápravy: | 10-40 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 99-132kW |
Zatížení přední nápravy: | do 830 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 735 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!