Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Audi TT 8J3 max zatížení PN do 1035 kg, do 1060 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Audi TT s motory 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TTS quattro, 2.5 RS quattro, 3.2 V6 quattro a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1035 kg, do 1060 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 0-25 mm, 10-35 mm na přední nápravě a 0-20 mm, 10-30 mm, 5-30 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Audi |
Model: | TT |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 8J3 |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kupé |
Motorizace: | 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TTS quattro, 2.5 RS quattro, 3.2 V6 quattro |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1968, 1984, 2480, 3189 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | AWD |
Průměr uchycení předního tlumiče: | 55 mm |
Snížení přední nápravy: | 10-35 mm, 0-25 mm |
Snížení zadní nápravy: | 5-30 mm, 0-20 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano (rebound + compression) |
Výkon: | 125-265kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1035 kg, do 1060 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 885 kg, do 870 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!