TVS Engineering úprava DQ250 2003-2013

Jedná se o softwarovou úpravu.

Rok výroby
Stage
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
Delivery offer
In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock Choose variant
Code: 2420/DRI 2420/STA 2420/STA2 2420/STA3 2420/STA4 2420/STA5 2420/DRI2 2420/STA6 2420/STA7 2420/STA8 2420/STA9 2420/STA10 Choose variant
€323 €269 €323 €431 €863 €1 079 €431 €323 €431 €647 €863 €1 079 from €269
Category: Sportovní úprava převodovky v Audi
Model automobilu Audi: A3 8P, S3 8P, TT 8J, TTS 8J
Model automobilu Seat: Leon 1P
Model automobilu Škoda: Octavia 2 RS, Superb 2
Model automobilu Volkswagen: Golf 5 GTI, Golf 5 R32, Golf 6 GTI, Golf 6 R, Scirocco, Scirocco R, Transporter

Od roku 2005 je TVS Engineering průkopníkem ve vývoji softwarových řešení pro DSG převodovky. V současné době nabízí ty nejlepší a nejrozsáhlejší vylepšení softwaru DSG dostupné na trhu. Nejen nejsilnější a nejvýkonnější softwarová řešení a plně přizpůsobitelná softwarová řešení, ale také nejlepší možná vylepšení trvanlivosti a uživatelské přívětivosti. Software TVS DSG pokrývá vše od základních upgradů až po plně přizpůsobitelné závodní aplikace.

Software TVS DSG se vždy zaměřuje na celkový zážitek z řízení. Naším cílem je proto vždy zvyšovat kapacitu a výkon převodovky na maximum bez ztráty spolehlivosti nebo jízdní schopnosti.

 

Jízdní vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Optimalizovaný režim D X     X X X
Optimalizovaný režim S X     X X X
Optimalizovaný režim M X     X X X
Zlepšené chování tempomatu X     X X X

 

Zlepšení životnosti:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
1st Gear de- or reactivation (volitelná) X     X X X
Vylepšené chlazení spojek X     X X X
Vylepšený termální management X     X X X

 

Výkonové zlepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Maximální točivý moment[Nm]   410 Nm 500 Nm 500 Nm 600 Nm 750 Nm
Maximální přítlak na spojky [bar]      15-16 15-16 18-19 18-19
Navýšení omezení točivého momentu   X X X X X
Vylepšená rychlost řazení (D+S+M mode)     X X X X
Vylepšená odezva řazení pádly     X X X X
Vylepšení rozjezdu (D+S+M mode)     X X X X
Vylepšené omezení točivého momentu při řazení (D+S+M mode)     X X X X
Nastavitelné body přeřazení až do 8000 otáček     X X X X
Nastavitelné body podřazení     X X X X
Deaktivace automatického přeřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X X
Deaktivace automatického podřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X X
Deaktivace kick-down (volitelné)     X X X X
Závodní režim bez omezení točivého momentu (volitelné)         X X
Speciální kalibrace pro závodní spojky           X

 

Launch control:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Aktivace LC         X X
Vylepšení odezvy LC pro rychlejší reakci         X X
Variabilní LC podle polohy plynu         X X
Rozdílné nastavení LC pro D/S/M mode         X X
Aktivní LC při zapnutém ESP         X X
Boosted LC (včetně "rally zvuku")         X X

 

Další vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Aktivace zobrazení ukazatele řazení na displayi       X X X
Utlumení brzdění motorem při brzdění       X X X
Deaktivace coasting       X X X

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: