TVS Engineering úprava DQ200

Jedná se o softwarovou úpravu.

Rok výroby
Stage
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
Delivery offer
In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock In stock Choose variant
Code: 2450/DRI/200 2450/STA/200 2450/STA/201 2450/STA/202 2450/STA/203 2450/DRI/201 2450/STA/205 2450/STA/206 2450/STA/207 2450/STA/208 2450/DRI 2450/STA 2450/STA2 2450/STA3 2450/STA4 Choose variant
€323 €161 €215 €539 €539 €431 €215 €323 €647 €863 €539 €323 €431 €755 €1 079 from €161
Category: Sportovní úprava převodovky v Volkswagen
Model automobilu Seat: Ibiza Cupra
Model automobilu Škoda: Octavia 3
Model automobilu Volkswagen: Polo GTI, Scirocco

Od roku 2005 je TVS Engineering průkopníkem ve vývoji softwarových řešení pro DSG převodovky. V současné době nabízí ty nejlepší a nejrozsáhlejší vylepšení softwaru DSG dostupné na trhu. Nejen nejsilnější a nejvýkonnější softwarová řešení a plně přizpůsobitelná softwarová řešení, ale také nejlepší možná vylepšení trvanlivosti a uživatelské přívětivosti. Software TVS DSG pokrývá vše od základních upgradů až po plně přizpůsobitelné závodní aplikace.

Software TVS DSG se vždy zaměřuje na celkový zážitek z řízení. Naším cílem je proto vždy zvyšovat kapacitu a výkon převodovky na maximum bez ztráty spolehlivosti nebo jízdní schopnosti.

 

Jízdní vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Optimalizovaný režim D X     X X X
Optimalizovaný režim S X     X X X
Optimalizovaný režim M X     X X X
Zlepšené chování tempomatu X     X X X

 

Zlepšení životnosti:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3
1st Gear de- or reactivation (volitelná) X     X X
Vylepšené chlazení spojek X     X X
Vylepšený termální management X     X X

 

Výkonové zlepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3
Maximální točivý moment[Nm]   280 Nm 350 Nm 350 Nm 400 Nm
Maximální přítlak na spojky [bar]      15-16 15-16 18-19
Navýšení omezení točivého momentu   X X X X
Vylepšená rychlost řazení (D+S+M mode)     X X X
Vylepšená odezva řazení pádly     X X X
Vylepšení rozjezdu (D+S+M mode)     X X X
Vylepšené omezení točivého momentu při řazení (D+S+M mode)     X X X
Nastavitelné body přeřazení až do 8000 otáček     X X X
Nastavitelné body podřazení     X X X
Deaktivace automatického přeřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X
Deaktivace automatického podřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X
Deaktivace kick-down (volitelné)     X X X
Závodní režim bez omezení točivého momentu (volitelné)         X
Speciální kalibrace pro závodní spojky          

 

Launch control:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3
Aktivace LC         X
Vylepšení odezvy LC pro rychlejší reakci         X
Variabilní LC podle polohy plynu         X
Rozdílné nastavení LC pro D/S/M mode         X
Aktivní LC při zapnutém ESP         X
Boosted LC (včetně "rally zvuku")         X

 

Další vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3
Aktivace zobrazení ukazatele řazení na displayi       X X
Utlumení brzdění motorem při brzdění       X X
Deaktivace coasting       X X

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: