TTS Performance Audi B7 RS4 4.2 FSI V8 Kompresor kit
Category: | Sportovní kompresory pro motor do Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | RS4 B7 |
Společnost TTS s potěšením oznamuje přestavbu Audi B7 RS4 4.2 FSI V8 Rotrex Supercharger.
Navrženo a vyrobeno od základů ve vývojovém centru TTS. Neexistoval žádný kompromis. TTS používá nejnovější odstředivý kompresor Rotrex C38-91, který se točí na neskutečných 90 000 ot/min a je schopen vyvinout proudění vzduchu 0,7 Kg / s (přes 1000 cfm).
To zdaleka přesahuje všechny ostatní řešení. Nejenže proudí velké množství vzduchu, ale také při velmi vysoké účinnosti, která udržuje nízkou teplotu stlačeného vzduchu. Komora Plenum a skříň chladiče náplně jsou vyráběné na CNC z hliníku s leteckou specifikací, kombinující maximální pevnost s minimální hmotností. Je vidět, že jsme maximalizovali velikost tohoto pouzdra v prostoru, který je k dispozici, aby bylo možné zabudovat co největší chladiče vzduchu. Čím je vzduch chladnější, tím hustší je náboj, tím větší je výkon. Díky největším možným jádrům chlazení, provozování dvojitého průchodu a velkokapacitní nádrži společně s vodním čerpadlem Bosch o kvalitě 180 l / min můžeme udržovat nejnižší možné teploty vzduchu(obvykle pod 45 ° C) při prudkém zrychlení až po 6. rychlostní stupeň. Navíc máme 6 mm fonetická těsnění odolávající přenosu tepla z motoru do komory s přetlakovou komorou. Výsledkem této pečlivé myšlenky a designu je systém, který nabízí nejlepší sílu po nejdelší dobu.
Audi se domnívalo, že k řízení alternátoru potřebují pouze 5 žebrový řemen, takže k tomu, aby mohl navíc provozovat kompresor s pásem stejné velikosti nestačí. Společnost TTS navrhla pohonnou jednotku kompresoru, která využívá těžký pás s 8 žebry. Běh řemene je navržen tak, aby poskytoval maximální obal kolem kladek kompresoru a klikových řemenic, což nabízí maximální odolnost proti skluzu. To spolu s použitím vysoce kvalitních silikonových ložisek SKF ve všech dalších kladkách poskytuje nejlepší možnou životnost.
TYPICKÝ VÝKON:
630ps při 7650 ot / min
617 Nm při 6550 ot / min
0 - 60 3,4 sekund
1/4 míle 11,4 sekundy při 201km/h
Maximální rychlost omezena na 300km/h
Součástí dodávky je kompletní hardwarové řešení přestavby, ale neobsahuje software řídící jednotky. Nicméně jako RSR-Performance jsme schopni zajistit i tuto část.
Be the first who will post an article to this item!