Revo IS38ETR V2 Turbo 2.0TSI MQB
Upgrade na výkonnější turbodmychadlo Revo představuje další krok v dosažení vyššího výkonu než standardní tovární turbodmychadlo. Využívá stávajícího pouzdra, přičemž všechny interní součásti jsou nahrazeny za účelem zajištění spolehlivosti a omezující prvky jsou přepracovány nebo vylepšeny tak, aby byl zajištěn výkon pro ty, kteří vyžadují ty nejvyšší nároky.
Category: | Výkonná sportovní turbodmychadla do Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | A3 8V, S3 8V, TT 8S, TTS 8S |
Model automobilu Seat: | Leon Cupra 5F, Leon FR 5F |
Model automobilu Škoda: | Octavia 3 RS, Superb 3 |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 7 GTI, Golf 7 R |
REVO IS38ETR V2 TURBO
2.0 TSI EA888 GEN3
Další generace vylepšeného turbodmychadla Revo IS38ETR nabízí ještě vzrušivější výkon než dříve. Revo přináší spolehlivý balíček schopný přesáhnout 500HP bez nutnosti výměny vnitřních částí motoru nebo spojky DSG. Zároveň je kladen důraz na ovladatelnost a pocit z jízdy, ať už na silnici nebo na závodní dráze.
Vylepšená Revo turbodmychadla jsou speciálně navržena tak, aby spolupracovala s vaším vozidlem a softwarem od Revo. Inženýři je vyvinuli jako přímou náhradu sériového turbodmychadla. Revo IS38ETR je vysokokvalitní upgrade, precizně vyvážený s tolerancemi motorsportu pro zlepšení výkonu a zajištění spolehlivosti.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
- Schopné přesáhnout 500HP
- Vlastní design kompresních a turbínových kol
- Sada se 360º ložiskovým kroužkem a vlastními přímými podložkami s olejovým zásobováním
- Precizně vyváženo podle specifikací motorsportu
- Navrženo v souladu se softwarem Revo
PŘÍMÁ NÁHRADA
Jedná se o přímou náhradu turbodmychadla IHI nalezeného v motorech 2.0 TSI EA888 GEN3. IS38ETR je vylepšenou verzí původního IS38 s větším průtokem vzduchu díky přepracovanému pouzdru a větším kompresorovým a turbínovým kolům. Revo Hardware a Software jsou klíčem k dosažení tohoto výkonu a byly vyvinuty tak, aby spolupracovaly s tímto vylepšením.
VLASTNOTI TURBA
Vysokovýkonné turbodmychadlo Revo IS38ETR přináší významné vylepšení oproti sériovému IS38 při zachování původního umístění kompresorového a turbínového pouzdra. Kompresorové a turbínové pouzdro byly CNC přepracovány tak, aby odpovídaly vlastním větším kolům (custom-designed larger wheels) a pevnější hřídeli. Pevnost je klíčovým prvkem IS38ETR, nový zadní kryt z jednoho kusu nabízí větší odolnost proti deformacím, zatímco zvětšený průměr hřídele eliminuje slabé místo v originální části.
KOMPRESNÍ KOLO
Větší kompresní kolo bylo vyrobeno z jednoho kusu hliníku, což zajišťuje mnohem pevnější konstrukci. Nový vlastní design poskytuje nejvyšší úroveň aerodynamického výkonu, což zajišťuje vynikající proudění s potřebnými úrovněmi přeplňování s menším efektem. Lehká konstrukce kompresního kola také zajišťuje nízkou setrvačnost a tím i zvýšený výkon.
TURBÍNOVÉ KOLO
Precizně navržené turbínové kolo bylo vyrobeno s vysokým průtokem aerodynamického profilu, který odpovídá aerodynamice kompresního kola. Výsledkem je extrémně výkonné aerodynamické turbínové kolo, které zvyšuje průtok výfukových plynů a snižuje zpětný tlak.
POUZDRO A LOŽISKA
Pouzdro ložiska bylo také zvětšeno a vylepšeno pro umístění speciálně navrženého ložiskového systému se 360° kroužkem, který zahrnuje vlastní 4 přítlačné podložky napájené olejem pro zvýšenou spolehlivost. Přesné vyvážení VSR na úrovních nad specifikací OEM, což je obvyklé v odvětví motorsportu. To snižuje vibrace na nejnižší možnou úroveň a zlepšuje výkon a spolehlivost turbodmychadla.
INTEGROVANÝ SYSTÉM RECIRKULACE
Integrovaný ventil recirkulace je integrovaný do kompresorového pouzdra. Když je uzávěrka plynu uzavřena a tlak ve vstupu klesne, ventil se otevře a vzduch z výstupní strany kompresoru se odvede zpět do vstupu kompresoru. Toto pomáhá zabránit kompresoru ve vstupu do oblasti předpětí.
TURBO MUFFLER DELETE
Adaptér na sací část turba Revo představuje kvalitní jednodílnou náhradu za originální součást od výrobce umožňující plynulejší a přerušovaný průtok vzduchu. To vede ke zvýšené odezvě na plyn a vylepšené akustice turbodmychadla. Jednodílný design umožňuje vzduchu přímější cestu při opuštění turbodmychadla, což podporuje hladší průtok a zvyšuje odezvu na plyn a tlak nabití.
VÝZKUM A VÝVOJ
Využívajíc desetiletí zkušeností v kalibraci softwaru a přesného inženýrství turbodmychadel se společnost Revo s hrdostí prezentuje komplexním balíčkem, který poskytuje výkon, jenž požadujete a spolehlivost, kterou očekáváte.
IS38ETR tvoří nedílnou součást tohoto balíčku; všechny dostupné hardwarové a softwarové prvky od Revo byly navrženy a testovány tak, aby spolupracovaly synergicky, dosahující vzrušujícího výkonu. Tento výsledek je důsledkem rozsáhlého programu vývoje, testování a prototypování.
Primárním cílem od začátku bylo dosáhnout rovnováhy mezi výkonem ve vysokých otáčkách a odezvou ve spodním spektru, aniž by bylo nutné vnitřně kovat. Kombinací rozsáhlých zkušeností s výrobou turbodmychadel a průkopnické kalibrace ECU od Revo se dosáhlo pozoruhodných výsledků výkonu bez kompromisů v odolnosti součástek nebo životnosti motoru.
DYNO GRAF
Dyno testy probíhaly na interních měřících zařízení DynaPack, které měří výkon na nápravách kol, pro srovnání mezi sériovým VW Golf R s turbodmychadlem IS38 a stejným vozidlem vybaveným kompletním výkonným balíčkem od Revo a turbodmychadlem IS38ETR.
- Výkon sériového Golfu R: 283HP / 379NM (HP na nápravách)
- Výkon IS38 ETR: 457HP / 567NM (HP na nápravách)
- Maximální nárůst: +174HP / +188NM
- Maximální zisky nad sérií: +183HP při 6500RPM / +188NM při 4600RPM
Be the first who will post an article to this item!