Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB/MQB Evo

Čím chladnější je nasávaný vzduch, tím více výkonu je motor schopen produkovat. Revo intercooler výrazně zlepšuje schopnost ochlazovat vzduch vycházející z turbodmychadla. Tento mezichladič má zvětšený povrch a objem, který společně s dalšími komponenty zajišťuje kvalitnější ochlazení vzduchu, aniž by jakkoliv negativně ovlivnil tlak.

In stock (>1 pcs)
Code: RV581M100101
Brand: Revo
€1 146 –10 % €1 031
Category: Intercoolery a vedení do Audi
Model automobilu Audi: A3 8V, S3 8V, S3 8Y, TT 8S, TTS 8S
Model automobilu Cupra: Formentor, Leon
Model automobilu Seat: Leon Cupra 5F, Leon FR 5F
Model automobilu Škoda: Octavia 3 RS, Octavia 4 RS, Superb 3
Model automobilu Volkswagen: Golf 7 GTI, Golf 7 R, Golf 8 GTI, Golf 8 R
Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB/MQB Evo
€1 146 –10 %

REVO INTERCOOLER

MQB 1.8/2.0 TSI EA888 GEN3/GEN4

Revo intercooler využívá jedinečné konstrukční prvky, které vedou ke snížení teploty nasávaného vzduchu do válce, a to bez vedlejších účinků, jako je třeba negativní ovlivnění tlaku. Se softwarem Revo tak dokáže výrazně zvýšit výkon a točivý moment. Unikátně řešené nádrže, silikonové hadice a další součásti minimalizují vzduchové turbulence a zlepšují průchodnost. To vše spolu se zvýšeným objemem dává možnost razantně zvýšit výkon a točivý moment v celém spektru otáček.

Při testech na VW Golf R se ukázalo, že Revo chladič ochlazuje vzduch o 36ºC více než sériový. Revo intercooler byl speciálně navržen tak, aby eliminoval všechny nedostatky a omezení originálního dílu.

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

  • Až o 51% zvýšený objem jádra
  • Až o 36 stupňů nižší výstupní teploty
  • Plně nahrazuje originální díl

ZVÝŠENÝ OBJEM


Revo intercooler byl vytvořen podle jednoduchého principu - vyrobit mezichladič, který bude schopen držet krok s těmi nejvyššími úpravami. Revo intercooler má mnohem větší vnitřní objem. Zlepšuje chlazení využitím větší plochy, na kterou naráží vzduch z přední části vozidla.


KONSTRUKCE NÁDRŽE


Koncové nádrže jsou u sériové verze navrženy neefektivně, kvůli čemuž vznikají nežádoucí turbulence. Tyto díly zpomalují proudění vzduchu, zároveň vznikají větší ztráty tlaku. V intercooleru Revo nevznikají vzduchové kapsy a funkci narušující turbulence. Koncové nádrže hrají velkou roli při udržení potřebného tlaku a zároveň zajišťují optimální proudění vzduchu. Revo intercooler zajišťuje optimální rovnováho mezi těmito vlastnostmi.

 


JÁDRO


Jádro bylo navrženo tak, aby maximalizovalo odvod tepla a minimalizovalo pokles tlaku. Zároveň zajišťuje optimální proudění vzduchu bez nežádoucích turbulencí. Revo mezichladič má speciálně navržené žebrování pro maximalizaci chladících vlastností.

 


SILIKONOVÉ HADICE


Silikonové hadice jsou mnohem odolnější než ty originální. Jedinečný design Flush Fit zajišťuje hladký přechod vzduchu mezi jednotlivými komponenty. Silikonové hadice jsou dostupné i jako samostatní díl.

 


UCHYCENÍ


Pro zajištění přesného uchycení intercooleru Revo poskytuje držáky vyrobené na CNC. Nosné části jsou pevnější a méně náchylné k poškození oproti těm sériovým.

 

POTRUBÍ


Díky větším vnitřním průměrům a hladšímu vnitřnímu povrchu pro lepší proudění vzduchu má turbodmychadlo menší odpor a může pracovat efektivněji. Potrubí je dostupné taky jako samostatný díl.

Díky pečlivému vývoji společnosti Revo nový intercooler nejen skvěle vypadá, ale zároveň skvěle plní svou funkci. Vyztužené silikonové hadice, lehké hliníkové potrubí a speciální spoje pro eliminování turbulencí.


ÚDAJE O VÝKONU


Porovnání s VW Golf GTI se softwarem Revo Stage 2, Golf R intercoolerem a sáním Carbon Series

Graf jasně ukazuje, že výkon i točivý moment je zvýšený v celém spektru otáček, a to až o 10 koní a 20 Nm. 


VSTUPNÍ TEPLOTA


Na tomto grafu jde vidět, že vstupní teplota do Revo intercooleruje je vyšší. I přesto Revo intercooler vzduch ochlazuje více a výstupní teploty jsou naopak výrazně nižší.


VÝSTUPNÍ TEPLOTA


Tento graf ukazuje zvýšený chladící výkon Revo intercooleru oproti standardnímu sériovému dílu z VW Golf R. Revo intercooler udržuje teploty pod 49 stupňů, což je výrazné zlepšení oproti 58 stupňům.

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: