Revo otevřené sání 2.0TFSI
Revo Open Cone Systems kompletně nahrazuje sériové sání. Spolu se zvýrazněním zvukového projevu zajišťuje přívod většího objemu vzduchu do motoru. Napomáhá tak dosažení vyšších výkonů, otáček a zlepšuje reakce na plynový pedál.
Category: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | A3 8P, S3 8P, TT 8J, TTS 8J |
Model automobilu Seat: | Leon 1P |
Model automobilu Škoda: | Octavia 2 RS, Superb 2 |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 5 GTI, Golf 6 GTI, Golf 6 R, Scirocco, Scirocco R |
REVO OPEN CONE AIR INTAKE SYSTEM
2.0 TFSI
Sériový systém sání funguje efektivně na sériovém vozidle. Se zvyšováním výkonu však začne být rychle velmi omezujícím prvkem. Zajištění dostatečného objemu vzduchu pro motor je jednou z nejdůležitějších částí při úpravách. Otevřené sání je tou nejefektivnější cestou, jak toho dosáhnout.
Během vývoje našeho softwaru motoru jsme vyzkoušeli nespočet různých sání. Zaznamenali jsme nedostatek vysoce kvalitních produktů, které by splňovaly naše požadavky. Proto jsme ve spolupráci s největšími jmény v oboru vytvořili otevřené sání Revo, které nabízí jeden z největších průtoků vzduchu na trhu.
Design je navržený tak, aby se vzduch k motoru dostal co nejrychleji a zároveň omezoval nežádoucí turbulence. Výsledkem je, že motor má vždy dostatek vzduchu k tomu, aby mohl běžet na maximální výkon, a to v kompletním spektru otáček. Bonusovým účinkem je zvýraznění zvukového projevu a zrychlení reakce na plynový pedál.
BENEFITY
- Zvýšená účinnost
- Třívrstvý pěnový filtr
- Jednoduchá konstrukce
- Zajíštění hladkého proudění vzduchu
- Speciální pouzdro pro MAF snímač
JEDNODÍLNÉ POTRUBÍ
Konstruktérský tým Revo věděl, že k vytvoření nejúčinnějšího sání je potřeba soustředit se na každý detail. Jen tak může být zajištěn efektivní přívod vysokého objemu vzduchu. Výhodou tohoto systému je jednodílné řešení s trubkou o průměru 90 milimetrů. Ta zajišťuje vynikající proudění vzduchu bez turbulencí, které normálně vznikají v nedokonalých spojích. Motor tak může bez problému dosahovat svých maximálních výkonů.
SNÍMAČ MAF
Sací systém Revo má speciální kapsu pro snímač MAF (Mass Air Flow). Ten musí fungovat na 100%, jinak by výkon motoru mohl naopak klesnout. To se však nestane s Revo Open Cone Systems, u kterého bylo již od počátku počítáno s tímto aspektem.
TŘÍVRSTVÝ PĚNOVÝ FILTR
Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Jeho povrch má obsah 857 cm². Tělo má průměr 180 milimetrů. Má hladké hliníkové hrdlo, které eliminuje nežádoucí turbulence. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení.
FILTRACE VZDUCHU
Pěnové filtry Revo fungují tak, že zachycují částice nečistot v každé z naolejovaných pěnových vrstev. Ten se tak méně zanáší a prodlužuje servisní intervaly. Filtr jsme testovali v předním středisku pro testování motorů „Mira“. Při plném zatížení prachem bylo zjištěno, že pěnový filtr má stále účinnost 99,1 %, filtruje nečistoty až do 5 mikronů a zároveň nabízí nejmenší omezení pro proudění vzduchu.
TEPELNÝ ŠTÍT
Sací systém je vybavený tepelným štítem, který zajišťuje, aby byl filtr je dobře izolován od vysokých teplot proudících od zahřátého motoru. Stínění je navrženo tak, aby maximalizovalo proudění vzduchu do filtru a zároveň omezilo přísun teplého vzduchu.
SILIKONOVÉ HADICE
Silikonové hadice obsažené v sadě jsou vyrobeny z vysoce kvalitního silikonu pro automobily. Ty jsou speciálně navrženy tak, aby zajišťovaly hladký průchod vzduchu a minimální turbulence. Přívod k turbu byl navržen tak, aby přesně pasoval na motory s K03 a K04 turbodmychadly.
VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny produkty Revo jsou navrženy interně a jsou důkladně testovány. Sání Revo umožňuje pracovat motoru a turbodmychadlu efektivněji. Nasává větší objem vzduchu a omezuje turbulence. Jak ukázalo měření, vede to ke zvýšení výkonu a točivého momentu.
Sání bylo pečlivě testováno. Proběhlo měření se softwarem Revo na sériovém přívodu vzduchu a otevřeném sání Revo (s turbodmychadlem K03).
ÚDAJE O VÝKONU
Výsledky ukazují zlepšení v celém rozsahu otáček, ale zejména v nejvyšším spektru. Větší průtok vzduchu přináší působivé zvýšení výkonu o 16 koní. Zároveň se zvýšil točivý moment o 5 Nm (Stage 1). K04 Stage 2+ přidává 40 koní a 15 Nm ve srovnání se sériovým sacím systémem.
PROUDĚNÍ VZDUCHU
Více vzduchu, méně omezení. Systém Revo byl speciálně testován, aby byl zajištěn průtok co největšího množství vzduchu s co nejmenšími omezeními a turbulencemi. Maximální potenciál sériového systému je 400 kubických stop za minutu. Sání Revo se dostalo až na 500 CFM. To umožňuje zvýšení výkonu ve všech otáčkách a zároveň zlepšení reakce motoru na pokyny plynového pedálu.
INFORMACE
URČENO PRO VOZIDLA
Výrobce | Model | Motor | Rok |
---|---|---|---|
Audi | A3 (8P) | 2.0 TFSI | 2006 - 2012 |
Audi | S3 (8P) | 2.0 TFSI | 2006 - 2012 |
Seat | Leon MK2 | 2.0 TFSI | 2005 - 2012 |
Seat | Altea | 2.0 TFSI | 2006 - 2009 |
Skoda | Octavia Mk2 | 2.0 TFSI | 2005 - 2013 |
VW | Golf MK5 | 2.0 TFSI | 2003 - 2009 |
VW | Golf MK6 (R, ED35) | 2.0 TFSI | 2008 - 2013 |
VW | Scirocco R | 2.0 TFSI | 2008 > |
VW | Jetta | 2.0 TFSI | 2006 - 2010 |
Be the first who will post an article to this item!