Intercoolery a vedení do Cupra

Intercooler či celé kity do automobilů Cupra jsou nejlepší volbou, pokud jde o zvýšení výkonu motoru a dosažení nízké teploty sání. Intercoolery jsou zpravidla opatřeny antikorozním ochranným povlakem s dokonalým charakterem odvádění tepla. Výsledkem jsou vynikající chladicí vlastnosti a mnohem menší pokles tlaku než s standardním mezichladičem. I přes své velikosti jsou hmotnosti celých intercoolerů minimální.

Price

991276
0.04991276

Brands

Model automobilu Cupra

18 items to display
Racingline 4-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Polo GTI AW
€280

Sada 4 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Polo GTI AW.

1073530
Racingline intercooler kit pro Volkswagen Polo GTI AW
€773

Vysoce výkonný intercooler Racingline pro vozy Volkswagen Polo GTI AW s o 56% větším jádrem oproti továrnímu intercooleru.

1073529
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic a boost pipe k vedení tlakového vzduchu pro Audi RS3 8V/8Y a TTRS
€407

Sada silikonových hadic a hliníkové boost pipe pro Audi RS3 8V facelift, 8Y a pro Audi TTRS optimalizuje vedení tlakového vzduchu pro vyšší výkon při vysokém plnicím tlaku a...

1046949
Racingline 3-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 8 R, 2020-
€267

Sada 3 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 8 R, 2020-.

1046003
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 R včetně facelift
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

930008
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Audi S3
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3.

758469
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3.

758468
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Škoda Octavia 3 (5E) 1.8/2.0 TSI včetně RS
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Škoda Octavia 3 (5E) 1.8/2.0 TSI včetně RS.

758467
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Seat Leon 5F 1.8/2.0 TSI včetně Cupra
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Seat Leon 5F 1.8/2.0 TSI včetně verze Cupra.

758466
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 GTI vč. Clubsport
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

758463
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI
€267

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

758462
Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB/MQB Evo
€1 146 –10 %
€1 031

Čím chladnější je nasávaný vzduch, tím více výkonu je motor schopen produkovat. Revo intercooler výrazně zlepšuje schopnost ochlazovat vzduch vycházející z turbodmychadla. Tento...

RV581M100101
18 items total

Co je to Intercooler? Mezichladič palivové směsi. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost vzduchu přispívajícího k shoření větší dávky paliva a tedy k vyššímu výkonu motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také oddaluje riziko samovznícení paliva předtím, než je zapálí jiskra zapalovací svíčky.