DO88 intercooler kit Yaris GR
Category: | Vše pro zvýšení výkonu automobilu |
---|---|
Model automobilu Toyota: | Yaris GR |
Produkt: | Intercoolery a vedení |
Výkonný mezichladič do88 navržený pro snadnou instalaci do vašeho Toyota Yaris GR!
Výhody výkonného mezichladiče do88:
- Větší objem jádra: 13 971 cm3 oproti 7 320 cm3, o 91 % větší!
- Větší plocha aktivního chlazení, 2451 cm2 oproti 913 cm2, o 168 % větší!
- Větší vstupní/výstupní připojení: 63 mm (2 ½”) oproti 45 mm (1 ¾”), 95 % větší plocha!
- Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,175 bar/2,54 psi: 300 CFM (226 CFM), o 33 % vyšší!
- Špičkový výkon 26 Whp spolu se vstupem do88 turbo! Měřeno na autě s TTE400 turbo, Syvecs ECU atd.
- Nižší teplota vzduchu za mezichladičem za stejných podmínek: 25°C (50°C), o 25°C nižší!
Vyhovuje:
Toyota Yaris GR
Modelové roky: 2020-
Tento mezichladič je konstruován tak, aby poskytoval nejlepší účinnost chlazení v náročných podmínkách. Při vývoji tohoto mezichladiče jsme byli rozhodnuti zvětšit přední chladicí plochu aktivní zóny. Větší přední chladicí plocha výrazně zlepšuje chlazení v celém rozsahu otáček spolu se správně navrženým jádrem a koncovými nádržemi. Nízký / tlustý mezichladič, což je mnohem jednodušší design pro aftermarket tohoto vozu, obvykle nabídne lepší chlazení pouze při vysokých rychlostech (vysoká rychlost vzduchu je nutná k tomu, aby bylo možné protlačit chladicí vzduch přes tlusté jádro). Náš způsob jsme viděli jako danou volbu pro tento vůz, protože se bude používat i na technických závodních tratích s nižší průměrnou rychlostí.
Aby bylo možné zvětšit plochu předního chlazení mezichladiče, je třeba posunout nosník nárazníku dopředu, jinak se za něj mezichladič nevejde. Proto jsme navrhli dvě speciální rozpěrky, které posouvají nosník nárazníku dopředu, tyto rozpěrky se také staly optimální pozicí pro použití jako upevňovací body pro náš mezichladič.
Co mnozí bohužel při vývoji nového mezichladiče přehlížejí, je potřeba vedení okolního vzduchu. Vzduchové průchody kolem mezichladiče by neměly zůstat otevřené, protože velká část chladicího vzduchu proklouzne kolem nich, místo aby procházela jádrem. Zahrnujeme dva vzduchové vodiče, které tyto vzduchové průchody uzavírají.
Pro zlepšení průtoku plnicího vzduchu (snížení tlakové ztráty) jsme na našem mezichladiči zvýšili velikost připojení vstupní/výstupní hadice ze 45 mm (1 ¾”) na 63 mm (2 ½”), protože původní připojení jsou velmi omezující. Aby náš mezichladič pasoval k původním trubkám mezichladiče, zahrnujeme dvě speciálně navržené silikonové hadice.
O 91 % větší objem jádra a o 168 % větší přední plocha je úspěch, na který jsme hrdí (Tube&Fin Core 57 mm tlusté). Je to pozoruhodný rozdíl. Přinejmenším znatelné. Motor lépe táhne ve všech otáčkách a snáší opakované jízdy na plný plyn, aniž by se zahříval. Představa, že mezichladič je třeba vylepšit až po zásadním vyladění motoru, je mylná, ale mezi zákazníky a lidmi z automobilů je široce rozšířená. Během horkých švédských letních dnů, při opakovaných zátahech, inspirované jízdě nebo dokonce při běžné jízdě v teplejší klimatické oblasti nevyžaduje od motoru mnoho úsilí, aby vygeneroval nebezpečně vysoké vstupní teploty – a to i na standardním, nevyladěném , auto. Chladicí kapacita s mezichladičem OEM je v mnoha případech nižší, což ovlivní využitelný odběr energie. Teplo musí být odstraněno, jinak se slibovaný výkon sníží, jakmile začnete dodávat plyn. S naším mezichladičem si můžete být jisti, že výkon je vždy k dispozici.
Některé původní plastové vzduchové vedení je potřeba ořezat (viz montážní návod), aby bylo možné nainstalovat náš mezichladič, který je výrazně větší. Styrofoam, který sedí na nosníku nárazníku, je odstraněn během montáže. Styrofoam nepasuje, když je nosník nárazníku posunut dopředu.
Tento produkt je dodáván se vším potřebným pro snadnou instalaci. Samozřejmostí jsou šrouby, podložky a montážní návod.
Pečujte o svůj motor. Vyberte do88.
Be the first who will post an article to this item!