DO88 charge cooler manifold MERA pro BMW F-serie B58 40i

Vylepšete výkon svého motoru B58 pomocí plnicího chladiče MERA od do88, který nabízí lepší chlazení, proudění vzduchu a vyšší výkon. Sací potrubí je kompatibilní s krytem motoru a poskytuje významné zvýšení výkonu pro nadšence i profesionály.

In stock at manufacturer
Code: ICM-440-G
Brand: DO88
€3 436

Vylepšete výkon motoru B58 pomocí plnicího chladiče MERA od do88!

Pozadí Motor B58, představený s řadou F, se ukázal jako vynikající motor s vysokým výkonem a skvělým charakterem. Nicméně, existuje několik slabin, které je třeba řešit jak pro výkon, tak pro spolehlivost. Motor B58 je vybaven vodním chladičem stlačeného vzduchu, který je propojen s předním výměníkem tepla (vodním chladičem). Tento výměník ochlazuje vodu, která cirkuluje skrz chladič stlačeného vzduchu, a pomáhá tak odvádět teplo z nasávaného vzduchu, než vstoupí do motoru. Chladič stlačeného vzduchu je integrován do sacího potrubí, což vyžaduje přesnost při návrhu a výrobě.

Problémy s továrními komponenty Majitelé naladěných motorů B58 často čelí problému rychlého přehřívání systému chlazení stlačeného vzduchu, zejména při použití vozidla na závodních tratích. Zvýšené teploty nasávaného vzduchu mohou způsobit snížení výkonu nebo dokonce přepnutí vozidla do nouzového režimu. Podobné problémy mohou nastat i při dynamické jízdě.

Dalším problémem je tovární systém přímého vstřikování, který sice má své výhody, ale není vhodný pro aplikace s vysokým výkonem nebo použití ethanolových směsí. Mnozí instalují distanční vložky pro vstřikovače mezi sací potrubí a hlavu válců, což však může způsobit nesprávné nasměrování vstřikovačů, což vede k potenciálnímu hromadění paliva.

Sériové komponenty, jako je sací potrubí OE, mohou omezovat výkon a být náchylné k prasknutí při vysokém plnicím tlaku kvůli plastové konstrukci.

Řešení do88 Tento výkonový chladič MERA je součástí naší řady MERA – více chlazení, lepší proudění vzduchu, více výkonu. Jednoduše, MERA!

Jádro od Garrett Motorsport Naše sací potrubí MERA obsahuje Bar&Plate jádro chladiče stlačeného vzduchu od renomované společnosti Garrett Motorsport, což je špička v kvalitě a výkonu. Jádro je přesně 102 mm (4 palce) tlusté a má velmi hustě uložené chladicí lamely, které zajišťují mimořádně účinný přenos tepla.

Inovativně navržené litinové koncové nádrže Stlačený vzduch a chladicí voda jsou rovnoměrně distribuovány přes jádro díky pečlivě navrženým litinovým koncovým nádržím. Vývoj těchto nádrží zahrnoval 3D skenování, několik návrhových iterací, analýzu proudění a 3D tisk prototypů. Pro dosažení maximálního výkonu jsme zvolili litinové koncové nádrže místo CNC obrábění, protože lití umožňuje komplexní tvary, které lépe plní svou funkci.

Kompatibilita s krytem motoru Naším cílem při vývoji sacího potrubí do88 bylo zachovat kompatibilitu se standardním krytem motoru. Mnoho nadšenců preferuje původní vzhled motorového prostoru, a proto jsme věnovali velké úsilí návrhu chladiče, který nejen zvýší výkon, ale umožní použití krytu motoru.

Navíc je možné s úpravami integrovat náš přídavný palivový systém. Pro to je třeba odstranit materiál tlumící zvuk pod krytem motoru i kapotou a také vyměnit standardní upevňovací kolíky krytu motoru za delší, které jsou součástí sady. Instalace krytu motoru v této zvýšené poloze umístí kryt blízko kapoty; pro lepší prostor je možné lehce upravit nebo oříznout podpůrnou strukturu kapoty.

Klíčové vlastnosti:

  • Vysoce výkonné jádro chladiče Bar&Plate, 102 mm tlusté od Garrett Motorsport.
  • Nižší teploty nasávaného vzduchu: 23°C oproti 40°C u OEM.
  • Lepší proudění vzduchu a nižší zpětný tlak.
  • CNC obráběné příruby pro lepší těsnění a přesné uchycení.
  • Plug-and-play design, nevyžaduje žádné úpravy.
  • Tepelně izolační distanční vložka pro snížení přenosu tepla z hlavy válců.
  • Integrované porty 1/8” NPT na každém kanálu pro vstřikování metanolu nebo oxidu dusného (včetně těsnicích zátek).
  • Palivová lišta pro pomocný vstřik horního přívodu paliva je součástí MERA verze.
  • Obsahuje vše potřebné pro montáž – upevňovací prvky, držáky pro kabely a kryt motoru.

Další funkce

  • Součástí sacího potrubí je speciální tepelná bariérová vložka, která snižuje přenos tepla z hlavy válců a tím zlepšuje chlazení a minimalizuje riziko přehřívání.
  • Vysokovýkonné FKM-silikonové O-kroužky, přesně usazené do drážek, zajišťují pevné těsnění a vyšší odolnost vůči deformaci.

 

Kompatibilita:

BMW 1' M140i M140iX (F20 F21)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -

BMW 2' M240i M240iX (F22 F23)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -

BMW 3' 340i 340iX (F30 F31 F34)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -

BMW 4' 440i 440iX (F32 F33 F36)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2015 -

BMW 5' 540i 540iX (G30 G31)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2015 -

BMW 6' 640i 640iX (G32)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2016 -

BMW 7' 740i 740iX (G11 G12)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -

BMW X3 M40iX (G01)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2016 -

BMW X4 M40iX (G02)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2017 -

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: