APR karbonové sání Audi RS6 C8 / RS7 C8
Category: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | RS6 C8, RS7 C8 |
Systém sání APR je podstatným vylepšením motoru 4.0T EA825. Nabízí výrazné zvýšení výkonu a točivého momentu díky konstrukci s vysokým průtokem, která výrazně zvyšuje průtok vzduchu a zároveň snižuje tlakovou ztrátu.
Vylepšili jsme každou část, která se skutečně promítá do zvýšeného výkonu. Odezva plynu se zostřuje, protože systém umožňuje motoru volněji dýchat. To způsobuje, že turbodmychadla pracují méně tvrdě, což se přímo promítá do zisků, které cítíte. Kromě toho ohromující design z uhlíkových vláken a hliníku vypadá fantasticky v motorovém prostoru a dodává motoru příjemný zvukový tón. Filtr je omyvatelný a opakovaně použitelný a vstupy turba z litého hliníku využívají adaptační kroužky s ideálními vstupy, díky čemuž jsou kompatibilní s většími turbodmychadly. To umožňuje systému podporovat ještě vyšší úrovně proudění vzduchu s nízkou tlakovou ztrátou a ještě větším výkonem a točivým momentem, když budete pokračovat v úpravě!
Přehled designu a testování:
Při hledání výkonu nebyla opomenuta žádná součást; vzduchová komora, filtr, spojky a vstupy turba byly důkladně analyzovány a upraveny pro maximální průtok. Vylepšená filtrační jednotka APR, která obsahuje bavlněnou gázu s nízkým omezením, protéká o 8 % více než zásoba, aniž by byla obětována kvalita vzduchu. Průtok je dále zlepšen o 52 % většími výstupy airboxu a o 93 % většími vstupy turba. Výrazně vylepšené vstupy turba APR jsou kompatibilní s turby s až o 29 % větším sacím otvorem; různé vstupní adaptéry zajišťují, že sání APR bude poskytovat optimalizovaný průtok pro širokou škálu turbodmychadel. Celkové zlepšení průtoku sání má za následek 50% snížení poklesu tlaku ve srovnání s OEM. Sání APR proudí o 19 % méně, než je teoretické maximum podporované průměrem vstupního otvoru OEM turbodmychadla; významné zlepšení ve srovnání s OEM sáním, které teče o 37 % méně, než je teoretické maximum. Taková významná zlepšení kvality a kvantity průtoku se projevují rychlejší odezvou plynu, sníženým namáháním turba a zvýšenou účinností, která se promítá do vyššího výkonu. Na Stage 1 (93) APR RS6 bylo naměřeno dalších 47 AWHP a 38 AWFT-LBS točivého momentu na všech čtyřech kolech na našem kalibrovaném podvozku dynos. Ať už hledáte zlepšení výkonu svého sériového RS6 nebo posouváte limity pomocí větších turbin, sání APR podpoří vaše úsilí.
Funkce:
+47 AWHP & +38 AWFT-LBS na kolech měřeno na skladě (etapa 1 93)
Airbox z uhlíkových vláken s o 52 % většími výstupy airboxu
Hladké a vysoce průtokové spojky sacího potrubí turbodmychadla
O 93 % větší hliníkové vstupy turbodmychadla s adaptačními kroužky pro větší turbodmychadla
50% snížení poklesu tlaku na vstupech turba
Vysoce tekutý a omyvatelný skládaný filtrační materiál z bavlněné gázy
Vylepšený zvuk motoru
Turbo cívky rychleji
Turbo funguje efektivněji
Průměr vstupního potrubí je maximalizován od výstupů airboxu ke vstupům turbodmychadla
Vstupní potrubí řeší hlavní omezení systému
Adaptérové kroužky Billet turbo umožňují montáž tohoto systému na větší turbo
Šetrné k emisím
Be the first who will post an article to this item!