DO88 intercooler kit včetně vedení Porsche 911 992 Carrera

Tato sada Bigpack od do88 pro Porsche 911 Carrera, -S a -GTS zahrnuje kompletní intercooler kit včetně vedení a silikonových hadic pro zlepšení proudění vzduchu a dlouhodobou spolehlivost. Navrženo bez kompromisů, aby poskytlo maximální výkon a efektivitu.

Typ zadního nárazníku
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Skladem u dodavatele Skladem u dodavatele Zvolte variantu
Kód: BIG-310-C BIG-310-SD Zvolte variantu
Značka: DO88
126 900 Kč
Kategorie: Zvýšení výkonu motoru Porsche
Model automobilu Porsche: 992 Carrera

Kompletní řešení chlazení stlačeného vzduchu pro Porsche 911 Carrera, -S, -GTS
Bigpack – intercoolery a vedení prodávané jako celek!

Spolu s naším kitom intercoolerů nabízíme i další produkty pro Porsche 992. V této sadě Bigpack získáte kromě samotných intercoolerů také naše potrubí intercooleru a silikonové hadice pro zlepšené proudění vzduchu, které vydrží po dlouhou dobu!

Pokud se nás zeptáte, toto je nejlepší intercooler kit, který lze pro tuto platformu vyrobit. Nevynechali jsme žádný detail při naší snaze o dosažení maximálního výkonu v každé části systému. Základem jsou jádra od renomované společnosti Garrett Motorsport, která jsou neuvěřitelně kvalitně vyrobena s tenkými a hustě seřazenými lamelami, přesně podle našich specifikací pro ideální chlazení a proudění vzduchu. Koncové nádrže jsou vyrobeny z tenkého litého hliníku, aby byla zachována nízká hmotnost a zároveň optimální proudění vzduchu. Kvůli tlustšímu jádru jsme nahradili vzduchové kanály karbonovými kryty z nejlepší kvality! Abychom odstranili úzká hrdla v systému, zvětšili jsme spoje intercooleru a přidali silikonové hadice do88, navržené s plynulými, jemnými ohyby. Při tomto vývoji jsme neudělali žádné kompromisy – výsledky jsou úžasné!

Klíčové údaje:

  • Nižší teplota vstupního vzduchu za stejných podmínek: 30°C (86 F) oproti 39°C (102,2 F), pokles o 9°C (16,2 F)!
  • Více vzduchu do motoru, menší zpětný tlak a lepší proudění vzduchu!
  • Proudění vzduchu při poklesu tlaku 0,175 bar / 2,54 psi: 919 CFM (820 CFM), zlepšení o 12 %!
  • Vysoce hustá Bar&Plate jádra od společnosti Garrett pro motorsport
  • 3D navržené, lité koncové nádrže
  • Karbonové kryty pro okolní vzduch nejvyšší kvality
  • Dodává se s kvalitními silikonovými hadicemi a příslušenstvím pro instalaci
  • Výstupní nádrž intercooleru s meth bungs (2x 1/8 NPT)
  • Kompletní sada potrubí obsahující práškově lakované trubky, vysoce odolné silikonové hadice a svorky nejvyšší kvality

Pozadí:
Po uvedení generace 992 Porsche opustilo atmosférické motory. Od této chvíle jsou všechny modely 911 přeplňované, což činí tuto legendu zajímavou i pro ty, kteří chtějí dosáhnout vyššího výkonu. Každý model má svá vlastní specifika a výzvy. I když princip zůstává stejný, rozložení systému intercooleru je na této platformě zcela nové oproti předchozím modelům Porsche 911. S našimi znalostmi a zkušenostmi z předchozích vývojů jsme se pustili do práce s jistotou a respektem. Jako průkopník na této nové platformě jsme si uvědomili, že musíme být velmi přesní a inovativní. Dnes jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli s modelem 992!

Starší verze Porsche 911 měly intercoolery v každém zadním blatníku, spojené y-potrubím, než se stlačený vzduch dostal do sacího potrubí. Model 992 má zcela odlišnou konfiguraci. Intercooler a y-potrubí jsou nyní kombinovány v jednu jednotku pod zadním křídlem. Okolní vzduch je přiváděn přes kanály od zadního okna a dále přes intercooler pro optimální přenos tepla. Aktivní zadní křídlo je klíčové pro efektivitu chlazení, protože ve své vztyčené poloze usměrňuje více vzduchu. Tento design dává smysl, ale klade vyšší nároky na nás jako výrobce výkonných chladicích systémů. Abychom mohli namontovat větší jádro s větší plochou, museli jsme vyvinout nové karbonové kanály pro navýšení tloušťky. Jsme nadšeni, že jsme naši karbonovou výrobu posunuli na další úroveň – výsledkem je produkt, který je hodný ikony, jakou je 911!

Jádra od společnosti Garrett:
Jádra jsou typu Bar&Plate, vyráběná renomovanou společností Garrett Motorsport. Upřímně, jsou tak dobrá, jak jen mohou být. Tenké a hustě seřazené chladicí lamely poskytují velmi efektivní přenos tepla. Jádra mají tloušťku 105 mm (4”), což je přesně maximum, které lze pro tuto aplikaci dosáhnout. Vzduch je distribuován přes celé jádro pomocí volně tvarovaných litých koncových nádrží. Navržení těchto nádrží bylo náročné, zahrnovalo 3D skenování, CFD analýzu a opakované 3D tisknutí, dokud jsme neměli hotový prototyp. Zvolili jsme, jak je u nás zvykem, lité koncové nádrže, protože umožňují tvary, které nelze dosáhnout CNC obráběním. Maximální proudění vzduchu má přednost před estetickými prvky! Nádrže jsou vyrobeny s 70mm (2,75”) obráběnými spoji, aby zvládly vysoký výkon. Pro spárování s těmito většími spoji dodáváme také silikonové hadice. Obě jádra jsou spojena centrální výstupní nádrží směrem k sacímu potrubí, která obsahuje obráběné spoje a meth bungs.

Karbonové kryty pro okolní vzduch:
Vzduchové kryty jsou vyrobeny z vakuově infuzovaného, prepreg karbonu a všechny díly mají drážky pro upevnění vzduchových kanálů, stejně jako originální díly. Přestože jsou tvary velmi složité, zaručujeme perfektní montáž! Dva horní vzduchové kryty jsou stejné bez ohledu na model vozu, ale pro dva spodní díly nabízíme možnost: Standard nebo SportDesign. SportDesign nabízí lepší odvod chladicího vzduchu přes výstup uprostřed nárazníku. Z hlediska výkonu je SportDesign preferovaný, ale nabízíme karbonové kanály pro obě verze. Kryty jsou opatřeny gumovými těsněními tam, kde je to potřeba, aby se zabránilo úniku chladicího vzduchu mimo jádro.

Hliníkové potrubí:
V sadě Bigpack zahrnujeme také potrubí intercooleru do88 – výrazné zlepšení, které nahrazuje nekvalitní originální hadice. Vyrobené z ohýbaných 63 mm (2,5”) hliníkových trubek, opatřených jemným černým práškovým lakem, poskytují lepší proudění vzduchu a dlouhou životnost. Spolu s potrubím jsou dodávány čtyři silikonové hadice, přičemž hadice na výstupu z turba jsou vyrobeny z materiálu s vysokou teplotní odolností, který vydrží až 240°C (464°F). Svorky hadic v této poloze jsou typu „constant tension“, což znamená, že se přizpůsobí tepelným změnám materiálu.

Výkon:
Intercoolery do88 výrazně snižují teplotu nasávaného vzduchu! V grafu pod obrázky produktu je ukázán rozdíl oproti originálním intercoolerům modelu 992. Data byla shromážděna pomocí AIM race loggeru během pěti po sobě jdoucích jízd na uzavřené dráze. Akcelerace z plného plynu mezi 50-250 km/h (30-155 mph) byly provedeny na Porsche 911 Carrera S (450 hp). Tvrdé brzdění, žádné ochlazení mezi jízdami, jen plné zrychlení pětkrát za sebou. Zadní křídlo bylo po celou dobu ve své horní poloze.

Test byl proveden následujícím způsobem:
Nejprve bylo provedeno 5 jízd s vozem vybaveným originálními intercoolery modelu 992. Poté rychlá výměna za intercoolery do88, shakedown na pár minut a dalších pět jízd stejným způsobem. Pokles teploty vstupního vzduchu byl výrazný, maximální rozdíl činil 9°C (16,2 F). Viz graf pod obrázky produktu!

Chlazení je důležité, stejně jako proudění vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, ladění koncových nádrží a výběru jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem intercooler, který je mnohem efektivnější jak z hlediska přenosu tepla, tak proudění vzduchu. Pomocí naší testovací lavice Superflow SF-1020 Probench bylo ověřeno proudění vzduchu jak pro intercoolery do88, tak pro originální jednotky modelu 992. Co vidíte, to dostanete – skutečný výkon!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

DO88 je švédská společnost, která se specializuje na vývoj a výrobu vysoce kvalitních komponentů pro automobilový průmysl, zaměřených zejména na chladicí systémy a zlepšení výkonu motorů. Jejich produkty jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky jak profesionálních závodních týmů, tak i běžných automobilových nadšenců, kteří chtějí zlepšit výkon svého vozidla. Společnost je známá svou precizností a používáním prvotřídních materiálů, které zajišťují vysokou spolehlivost a dlouhou životnost jejich komponentů.

Jedním z hlavních produktů společnosti DO88 jsou chladicí systémy, včetně intercoolerů, chladicích hadic, a radiátorů. Tyto komponenty jsou navrženy tak, aby zlepšily tepelnou účinnost motoru a tím zvýšily jeho výkon. Intercoolery od DO88 jsou oblíbené zejména u majitelů turbomotorů, protože snižují teplotu vzduchu přicházejícího do motoru, což vede k lepšímu spalování a vyššímu výkonu. Chladicí hadice jsou vyráběny z odolných materiálů, jako je silikon, což zajišťuje jejich odolnost vůči vysokým teplotám a tlaku.

Kromě chladicích systémů nabízí DO88 také produkty pro optimalizaci sání a výfukových systémů. Patří sem například vysoce výkonné vzduchové filtry a trubky, které zajišťují lepší proudění vzduchu do motoru. Tím se zvyšuje efektivita motoru a dochází ke zlepšení celkového výkonu vozu. Výfukové komponenty od DO88 jsou navrženy tak, aby snížily zpětný tlak a umožnily rychlejší odvod spalin, což má pozitivní vliv na akceleraci a spotřebu paliva.

Společnost DO88 si vybudovala silnou reputaci mezi automobilovými nadšenci i profesionálními řidiči díky neustálému vývoji a inovacím. Jejich produkty jsou testovány v extrémních podmínkách, aby splňovaly nejvyšší standardy kvality a výkonu. Díky svému závazku k neustálému zlepšování a přizpůsobování produktů specifickým potřebám zákazníků, se DO88 stala jedním z předních dodavatelů aftermarketových automobilových komponentů po celém světě.