Akrapovic výfukový systém BMW M4 G82
Kategorie: | Výkonné výfukové systémy pro BMW |
---|---|
Model automobilu BMW: | M4 G82 |
Tento špičkový titanový koncový díl výfuku zakončený řemeslně zpracovanými koncovkami výfuku snižuje váhu výfukového systému o 35 % v porovnání se sériovým systémem a zahrnuje pár kolektorů odlitých ve vlastní slévárně Akrapovič. Slip-On Line (Titan) přichází s nově vyvinutou jednotkou Akrapovič control kit pro skvělý zvukový zážitek. Systém produkuje příjemný plný zvuk při běžné jízdě, který přechází do hlubokého sportovního soundu, pokud M3 řídíte více dynamicky. Zaručuje perfektní zvuk v každých otáčkách spojující komfort a sportovnost v jednom výfuku. Úžasné koncovky s oktagonálním tvarem perfektně doplňujícím tvary vozu jsou vyrobeny z lehkého titanu s karbonovými vnějšími pouzdry, pro konzervativnější zákazníky jsou k dispozici také koncovky s typickým kulatým průřezem Akrapovič.
Systém Slip-On poskytuje navýšení výkonu o 8,0 kW (10,9 k) při 6.000 ot. a točivého momentu o 13,9 Nm při 5.000 ot., měření bylo provedeno ve vlastní zkušebně Akrapovič při porovnání s BMW M4 Competition se sériovým výfukem. Není zapotřebí žádné úpravy software řídící jednotky, systém lze použít pro vozy s i bez filtrů OPF (schválení ECE platí pouze pro vozy vybavení filtry OPF).
K dispozici jsou také volitelné spojovací potrubí a sady svodů pro zákazníky hledající možnosti úprav výfukového systému pro použití na uzavřených okruzích. Je možné sáhnout také po volitelném Akrapovič Sound Kit. Instalací volitelného spojovacího potrubí, sportovních svodů a Akrapovič Sound Kit pozbývá ECE schválení systém Slip-On Line (Titan) platnost. K dispozici je také ručně vyráběný krabonový difuzor pro zvýraznění vzhledu koncovek výfuku Akrapovič.
Systém lze použít také pro vozy vybavené M xDrive.
Výfukový systém Slip-On Line (Titan) disponuje schválením ECE pro vozy vybavené filtry pevných částic OPF/GPF.
K systému je nutné objednat zvlášť koncovky Tail Pipe Set (Carbon) jako povinný doplněk, prosím vyberte TP-CT/69 nebo TP-CT/68.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.